Monday, November 5, 2012

Bila hati terdetik ....

Assalamualaikum....buat pembaca yang dirahmati oleh ALLAH S.W.T..

Moga terus berada dalam rahmatNya yang tiada penghujung....amin..

Memandangkan minggu nie n minggu depan aq still cuti mid sem...so x de wat ape dop melanggut jerlah...huhu.. tapi melanggut yang berfaedah ler...bukan dop pikir menda laen...

Pikir punya pikir teringat lah adalah sorang sahabat pernah msg kat aq nie dulu...lbeh kurang camnie lah ayat dia

"Kak nad...kak Nad x nak pakai tudung labuh ke?...

"Errr....tdung kak nad sekarang x cukup labuh g ker?"...(jawapan time rasa insaf x masuk dalam hati...uhuh)

"Kak Nad bila dah rasa terdetik dihati ingin berubah buat jer....x salah kalau kearah yang lebih memenuhi syariat islam kan....apa salahnya kita permudahkan suruhan ALLAH S.W.T...moga dia akan permudahkan urusan kita dia akhirat kelah"

Tetiba rasa insaf kejap.... Tetiba bila dop sensorang chek balik diri pikir balik ape yang diorang cakap...rasa cam diri nie still x betul...huhu...SO moral of the story...kena kuat iman bila nak berubah...hehe...kalau x kuat jadik lah cm aq....


JIKA DUNIA INI HANYA SATU PERSINGGAHAN , MAKA PERBANYAKKANLAH BEKALANMU KERANA KITA HANYA ADA SATU PERSINGGAHAN ......

Semalam, alhamdulillah slah satu doaku bakal termakbul....moga kali ini apa yang aqu hajatkan dirahmati....semoga apa yang aq inginkan selam ini termakbul....doakan kebaikan ku ya,....

NEVER WISH LIFE WAS EASIER, JUST WISH THAT YOUR LIFE IS BETTER...

 
 Stakat nie saja coretan aq.....moga  korang semua terus mengorank langkah menjadi mulim sejati...tegar menongkah arus  mengakkan keadilan...amin

Salam ukhuwah

DIRA DIN....^_^