Saturday, August 10, 2013

Majlis rumah terbuka mahasiswa kelantan.....

Assalamualaikum ya akhi&ukhti sekalian...

Sihat ker....ke dah berjaya menambahkan berat yang terkurang masa puasa hari 2...
Makan2..jaga kesihatan diri..jangan main taram jer ape nak makan..ade fahem....bgos..

Tadi Nad pegi majlis rumah terbuka mahaiswa negori kelantan...agak best jugak...n agak terasa rendah diri jugaklah...kenapa????..ermm.kenapa epp...sebab kebanyakan yang pegi 2 memang cantik2 n ayu abeh lah..huhu.bertudung labuh...sopan..lmah lembut..Nad jer yang x berapaokeyh..malu la pulak..huk...huk...x pe berubah sesikit ..kan..kan..kan..

Kang berubah terus kang takut x tetap pulak...sekarang nieyh pown tengah menyesuaikan diri...huhu..satu lagi rasa rendah diri lajugak sebab diorang semua jurusan yang hebat2..cikgu...
doktor...kejuruteraan...
syariah..pengajian bahasa arab...
sampai den pown malu la jugak..huhu



 Beraya kat umah sabrena..taun lepas last jumpa ...huhu...betapa jarak memisahkan kami...tapi ukhuwah terus terjalin rapi...



Moga segala ukhuwah ini berkekalan hingga ke akhir hayat...

Salam lebaran buat semua...btwtadi Nad terjumpa dan buat2 x kenal inchek izu...malu nak tegur coz dia dop ngan geng maahad dia....sorry ...
take care...salam sayang buat semua.

Assalamualaikum

lots of love

DIRA DIN^_^