Wednesday, September 4, 2013

Sukarnya nk lupakan..choih -_-''

Assalamualaikum ya akhi & ukhti sekalian...

Sihat kerrr...lau x sihat pegi jumpa encik doktor la epp..hehe..

Berbalik kat tajuk utama..chewahh..dah macam berita la pulaksss..ahakzz..well.hari nieyh nak cerita pasal betapa sukarnya kita nak melupakan sesuatu..x kisah la orang ke..peristiwa ke..haiwan kesayangan kita yang nmny angelina jolie 2 ke.pape jerlah..yang pasti susah btol kita nak lupakannya..

Mampukah kita melupakan someone yang pernah ketawa dan menangis dengan kita..or yang pernah singgah walau seketika dihati...biar apa pun bentuk kenangan..pahit ke manis ke suka or duka semua 2 akan tetap diingati ..lainlah korang ni komputer ada butang delete or format...haha..
 Sukarnya membunuh kenangan ..walauhebatnya kita cuba nak lupakan sesuatu kenangan itu..x dapat dinafikan kekadang dia datang juga tanpa diundang..haihh...sabo jerlah..huhu..kekadang ia menajdikan kita seorang yang hilang waras ..hilang waras atas dasar terlalu mahu hidup dalam kenangan itu...jangan jadik cam 2 la epp..x elok..kenangan boleh kalau nak ingat sesikit..tapi jangan selalu...
 Ingat ada yang kita perlu ingati..ada yang perlu kita kekadang ingat....n ada jugak yang kita x perlu nak ingat langsung...okeyh...














Okey lah sampai disini dulu tinta kali nie...salam sayang buat semua...take care..

Assalamualaikum..

lot of love
DIRA DIN^_^