Thursday, 27 June 2013

Senyum sikit plezzzzz..........................!!!!!!!!

Assalamualaikum ya akhi & ukhti sekalian...

Alhamdulillah jerebu pown dah mula menghilangkan diri sesikit...hujan dah 2 hari...tapi still kuar memana 2 ...pakai topeng okeyh....

Esok bola....Nad dop atas pagar...tapi kelantan still yang terbaek... :) ..haha..ramai yang bising pasal tiket x  sampai sejam dah abeh...sabo jerlah bro....sokong depan tv pown okeyh apa....haha...

Semalam sehari suntuk Nad bertapa kat hospital...buat MRI untuk mama...seksanya menunggu 2 ..owhhhh,...nak marah pown ada...mana x nya kita tanya elok2 dia buat donno jer.muka pulak x senyum langsung...senyum la sikit cik kak oit...awak 2 kerja kat kaunter pertanyaan...at least kalau senyum org yang datang nak tanya pown tenang sikit ...satu lagi...main lintas giliran...adoi.....sakit pulak aty kite nie...kita punya lah tercongok macam ape jer kat c2..boleh pulak dia bawak masuk org lain...sabor jerlah..

Well..hopefully sesaper jerlah...kerja 2 biorlerrr ikhlas...jangan wat cincai2 jer...okeyh....smile ..peace.hehehe....

Btw...congrats 2 my auntie...mak itam..coz pregnant..kena bersara jap la epp dari marathon 2..hehe...hehe...mood happy sbb nak dapat sepupu baru ..kekekeke



Nad tengah rindu kat kengkawan...Hawa, ain, jie, ekah, che....x lupa jugak kat Ada, alep, safiy ngan alif aiman....bila lah nak hangout lagik..kekeke....pape pown take care la epp...bulan puasa dah nak masuk x lama lagi..banyakkan ibadah..kurangkan buat ketupat...hehe...take care...salam sayang buat semua...

Assalamualaikum

lots of love
DIRA DIN^_^

No comments:

Post a Comment