Saturday, June 1, 2013

Mood jiwang karat mai dah.....final projek punya pasal....heh

Assalamualaikum ya akhi & ukhti sekalian...

Hopefully semuanya dalam keadaan yang asal laeppp...kiranya dalam keadaan okeyh la 2....ade fahem...ok ...good...haha

Sorry la epp... Nad tengah kemerengan sedikit(err.... banyak rasanya ..hahah) semuanya gara2 final projek yang baru diberi oleh my lect...kena lukis guna charcoal....2 x pe lagik...no problemto...yang jadik problemnya...bila yang lukisan 2 bersaiz a1 dan....kenalah pilih karya asli pelukis terkenal malaysia...mana den nak bedal gambar 2 derrrr....susah wooo...sabo jerlah....naseb bek x de kelas dah...study week katakan..(study week keeerrr....lebih tepat qada tidoq punya time la minggu camnie..hahaha....)

Nie pown Nad dah ter..err...mmg dah masuk pown zon jiwang..nak exam katakan...habeh wat kuar balik folder lagu lama2 2...exist la...search la..wings la..tapi sesekali layan la jugak lagu2 linkin park ngan greenday..my chemical romance jejarang...streess lagi ada..haha...kena lagu iklim lagi la layan..hoho...x tau la...naseb bek..2 roomate 2 balik rumah..kalau x mesti bising punyer...mana x nya...roomate dia yang sorang nie memekak jer kerjanya...hohoho....bila lagi nak baling stress 2 ke dinding....kekekee..

Pape pown..hidup nie perlu diteruskan...(kuar ayat poyos..ahakz...kekeke) ..tapi betul...sestress mana pown kita...sehebat mana pun dugaan yang ditimpa atas kita ...ingatlah...ALLAH itu ada disisi kta..doa..daoa dan terus berdoa...doakan senjata org Islam...so doa bebanyak ...bukan Ingat ALLAH time kita susah jerrr...setiap masa kena ingat...main2 jugak bro....ade time kita kena serius....try sebelum tdo 2 kita pikir balik ape yang kita dah buat sepanjang hari 2....mana la tau kan kita terkasar bahasa ngan kawan ka...termarah kat makcik jual nasi sebab salah letak lauk ke...terpijak ekor kucing masa lalu kat pasar tadi ke...kekadang benda2 nie kita x sedar...x pown buat2 x sedar...2 nak kena la 2....hehe..

By the way..Alhamdulillah Nad dah selesai mendaftar subjek untuk sem depan...agak susah dari sem nie...tapi insyaallah semua akan berjalan lancar..bagi subjek bahasa pula..Nad amek B.Arab..2 pun puas timbang nak amek arab ke jerman...huhu..bila mintak pendapat my friends...mintak petunjuk sesikit...then..amek lah bahasa syurga...insyaallah semuanya akan dipermudahkan...

Papepown doakan Nad untuk final projek ngan Final exam....takut oiiiii...haha...sape x takut ..kekeke....salam sayang buat semua...take care wokeyh....Btw..LM2C> Mr.TM....gud luck untuk final exam...

Assalamualaikum

lots of love

DIRA DIN^_^