Sunday, 1 December 2013

Back to desember...ohhhhh....motivasi ckit....

Assalamualaikum ya akhi & ukhti sekalian...

Selamat datang ke bulan 12...x lama dah nak masuk tahun baru...yeahhhh....back to dcember ..ohhhhh...

Happy2 gak...assement due date 2 minggu lagi...kepala dah macam pe je pikir....banyak bebeno...huhu..sabo jerlah....x pelah...dugaan belajar...masalah pown banyak tapi cam besa kita cool jerrr...x tahan kita mengamuk la jugak...kekeke


 Yeah...biarlah orang banyak mengata pown ..tapi kita ...kita nieyh yang kena kuat..kalau diri pown dah lemah...camne nak diamkan mulut2 tempayan orang lain 2...kita kena push diri kita untuk berjaya..bukan setakat pasrah dengan apa yang ada...pasrah 2 lepas kita dah usaha dah buat apa yang mampu..bukan duduk tepi tingkap buat sekejap..cakap" der..aq pasrah la ape nak jadik..lantak dia la..." .. 2 buka pasrah 2 sengal....


Orang yang kuat dia akan bangkit balik x kira berjuta kali pun dia terjatu...x kira la..trjatuh ke tergolek ke...menonggeng ke...meniarap ke...dia akan bangun balik...bukan bangun saja tau..bangun dengan tekad dan semangat untuk buat yang terbaik...so..keep strong and move foward...but sesekali sila tengok belakang...sebab kita perlu untuk tengok kesilapan lepas agar kita tak mengulanginya lagi.. so be strong bebeh...jangan lupa ...ALLAH itu ada.... mintak kat dia...insyaallah segala urusan kita dipermudahkan...amin....


Jangan memperkecilkan kebolehan yang kita ada... kerana kita adalah kita...kalau kita sendiri x yakin dengan kebolehan kita camne orang lain nak yakin dengan kbolehan kita....so yakin dan percaya pada diri...biar berjuta orang mengata...tapi pedulian diorang...diorang x pernah lalui apa yang kita lalui dalam hidup...tapi...kalau apa yang diorang katakan 2 betul dengan niat nak tegur kita kearah yang lebih baik...apa salahnya...betul x..hehehe....kekadang kita kena teima kalau dia nak tegur kita kearah kebaikan....okeyh....

So sampai kat sinie dulu tinta ditulis...nak masuk kelas jap g....salam sayang buat semua..take care...miss u...

Assalamualaikum

lots of love

DIRA DIN^_^


No comments:

Post a Comment